ważne informacje

ŚRODKI OCHRONY ZWIĄZANE Z COVID-19
W związku z sytuacją na epidemiczną, podejmujemy daleko idące działania w celu zapewnienia naszym gościom i pracownikom bezpieczeństwa. Wszystkie apartamenty są niezwykle dokładnie sprzątane, dezynfekowane, ozonowane a następnie wietrzone po każdym pobycie. Pościele są prane w wysokich temperaturach ale oczywiście jeśli wolicie Państwo przywieźć swoje powłoki i ręczniki – prosimy o wcześniejszą informację, przygotujemy apartament na Państwa przyjazd tak jak sobie tego życzycie. Staramy się minimalizować kontakt bezpośredni oraz wyłączamy możliwość rozliczeń gotówkowych. Na bieżąco dostosowujemy się do zaleceń Ministerstwa.

GODZINY ZAMELDOWANIA I WYMELDOWANIA
Doba rozpoczyna się o godzinie 16:00 a kończy o godzinie 10:00.
Zameldowanie możliwe jest w godzinach 16-20.
Wymeldowanie w godzinach 6-10.

W sezonie 2020 w związku ze znacznie wydłużoną procedurą dezynfekcji, ozonowania i wietrzenia wszystkich pomieszczeń bardzo prosimy o przestrzeganie maksymalnej godziny wymeldowania oraz prosimy o wyrozumiałość na wypadek małego poślizgu w przekazaniu Państwu kluczy do apartamentu w dniu przyjazdu – robimy wszystko co w naszej mocy a bezpieczeństwo naszych gości jest dla nas priorytetem.

REZERWACJE
Rezerwacji należy dokonać drogą telefoniczną lub mailową. Bezzwrotny zadatek rezerwacyjny w wysokości 30% należności należy wpłacić w terminie 3 dni od daty dokonania rezerwacji. Pozostałe 70% należności za pobyt płatne przelewem w terminie maksymalnie 30 dni przed przyjazdem. W przypadku braku płatności rezerwacja jest anulowana. Rezerwacje są bezzwrotne. Jeśli z powodów losowych nie możecie Państwo do nas dotrzeć prosimy o możliwie jak najszybszy kontakt- postaramy się znaleźć gości, którzy wykorzystają ten termin co dam na możliwość zwrotu dużej części wniesionej przez Państwa opłaty.

SPOSÓB DOKONYWANIA OPŁAT
Opłaty za pobyt oraz kaucji (z której rozliczamy później opłatę klimatyczną i za prąd wg. wskazań licznika) można dokonać jedynie przelewem na konto przed zameldowaniem.

KAUCJA
We wszystkich apartamentach pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości  500 zł – płatna na nasze konto przed przyjazdem. Kaucja zabezpiecza podstawowe roszczenia jeśli w apartamencie zostaną wyrządzone jakieś szkody. Zgubienie klucza do apartamentu wiąże się z kosztem 100zł, zgubiony pilot do bramy garażowej – 200zł. Kaucja, z potrąceniem opłaty za prąd i opłaty klimatycznej, zwracana jest na Państwa konto bankowe w ciągu 2-5dni roboczych po Państwa wyjeździe.

OPŁATY DODATKOWE
Pobierana jest opłata za prąd wg wskazań licznika (80gr/1kW; W sezonie letnim opłata za prąd, przy standardowym użytkowaniu, zazwyczaj nie przekracza 10zł/doba/apartament) oraz opłata klimatyczna (2,26zł/os/doba). Opłaty te są potrącane z wpłacanej przed przyjazdem kaucji.

Za każdą dodatkową osobę w apartamencie, powyżej przewidzianego maksimum, opłata dodatkowa 70zł/doba. Wymagane jest wcześniejsze uzgodnienie większej liczby osób niż przewidziana w danym apartamencie.

DZIECI
Dzieci do 3 roku życia nocują u nas bezpłatnie – jeśli potrzebujecie Państwo łóżeczko dla dziecka, prosimy o wcześniejszą rezerwację (z minimum miesięcznym wyprzedzeniem).

PLAC ZABAW
Na dziedzińcu znajduje się plac zabaw* dla gości obiektu. Dzieci na placu zabaw mogą przebywać wyłącznie pod opieką osób dorosłych.

* – UWAGA! W sezonie 2020, do czasu zniesienia obostrzeń związanych z COVID-19, plac zabaw jest wyłączony z użytkowania.

ZWIERZĘTA
Zapraszamy Państwa do nas ze zwierzętami – jesteśmy zdania, że to też członkowie rodziny.
Prosimy jednak by nasi goście pamiętali o kilku zasadach:
– Zwierzę powinno posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami.
– Prosimy nie zostawiać zwierząt samych w apartamencie.
– Prosimy by zwierzęta nie wchodziły na sofę ani do łóżka
– Prosimy zabrać ze sobą wszelkie niezbędne akcesoria, np. legowisko oraz miski (w przypadku kotów także kuwetę)
– Zwierzęta nie powinny bez smyczy chodzić po terenie obiektu.
– Prosimy byli nasi goście byli odpowiedzialnymi właścicielami, sprzątali po zwierzakach i odpowiadali za ewentualne szkody wyrządzone przez pupila.

PARKING
Do każdego z naszych apartamentów przypisane jest jedno miejsce postojowe w garażu podziemnym do wyłącznego korzystania dla naszych gości. Wjazd do garażu ma wysokość 2m – przed zjazdem do garażu proszę sprawdzić czy Państwa samochód się zmieści. Bagażniki dachowe zazwyczaj muszą zostać najpierw zdemontowane. Miejsca postojowe przewidziane są dla średniej wielkości samochodów osobowych – jeśli Państwa auto jest większe, proszę uważnie sprawdzić czy się mieści. Za szkody wyrządzone na parkingu odpowiada właściciel pojazdu lub kierujący.

WINDA
Z parkingu podziemnego na poziom ‚0’ można dostać się windą bądź schodami. Z windy dzieci mogą korzystać jedynie pod opieką dorosłych

WYPOSAŻENIE
Apartamenty są wyposażone w  żelazko, deskę do prasowania, suszarkę do włosów * i do bielizny, odkurzacz, parawan i leżak plażowy. W kuchni znajdziecie Państwo niezbędne garnki, sztućce, talerze, kubki, szklanki itp. jak również kawiarkę. W apartamentach jest także płaski telewizor oraz Wi-Fi.

*-w sezonie 2020, do odwołania zakazu Ministerstwa Rozwoju, suszarki nie będą stanowiły wyposażenia apartamentów

ZAKAZ PALENIA
We wszystkich pomieszczeniach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia (dotyczy zarówno papierosów tradycyjnych jak i elektronicznych / typu Iqos).

INTERNET
W apartamentach do Państwa dyspozycji jest sieć Wi-Fi.
Zachęcamy do ograniczenia korzystania z TV i internetu na rzecz rozwijania relacji z bliskimi oraz czynnego relaksu nad morzem. Do Państwa dyspozycji zostawiamy również książki – zachęcamy do korzystania z naszej biblioteczki. Jeśli jednak 20GB danych, które są do Państwa dyspozycji podczas pobytu, okaże się niewystarczające, można powiększyć ilość danych doładowując kartę prepaid według stawek operatora, przez stronę orange.pl. W kwestii szczegółów prosimy o kontakt pod numerem 513148060
Nasza sieć Wi-Fi bazuje na sygnale LTE – w sezonie letnim, w związku z dużą liczbą osób korzystających z sieci w okolicy mogą wystąpić ograniczenia w prędkości transferu na które nie mamy wpływu.

TV
W każdym apartamencie znajduje się duży, płaski SmartTV. Ze względu na położenie blisko morza, czasem słabnie nam sygnał telewizyjny. Przykro nam gdy tak się dzieje ale mimo starań czasem niewiele możemy poradzić.
PS: Książki też są super! 😉

OTOCZENIE
Do centrum miejscowości możecie się państwo dostać piękną oświetloną wieczorami promenadą wzdłuż morza lub ulicą Wczasową.

RESTAURACJE
Polecamy smaczną rybę w porcie. Dobrą pizzę można zjeść w restauracji Albatros przy ulicy Plażowej. Naprzeciw Albatrosa znajduje się kawiarnia Truskawka, gdzie przy smacznej kawie można zjeść świetne lody i gofry.

SKLEP
Przy ulicy Bałtyckiej zlokalizowany jest market DINO, który jest najlepiej zaopatrzony w okolicy.
Przy ulicy Nadmorskiej (można tam dojść idąc promenadą wzdłuż morza) znajduje się mniejszy ale również dobrze zaopatrzony sklep Meduza.

ZDROWIE
Najbliższy punkt apteczny działający w sezonie letnim: ul. Nadmorska 7, 76-212 Rowy (codziennie 9-22) oraz ul. Rybacka, 76-212 Rowy.

Również poza sezonem letnim, w miejscowości Objazda działa Punkt Apteczny (otwarte w dni powszednie 9-14)

SYTUACJE AWARYJNE
W razie wystąpienia jakiejkolwiek awarii na terenie obiektu prosimy o niezwłoczny kontakt.


W razie potrzeby jesteśmy do Państwa dyspozycji:
tel: +48 513148060
e-mail: rowy@marynarska2.pl